Atna hengebru gjenåpnes for biltrafikk

Atna hengebru i Stor-Elvdal kommune vil i løpet av noen uker bli åpnet for kjøretøy inntil 7,5 tonn skriver Innlandet fylkeskommune på sine hjemmesider. En gladsak for Atna-samfunnet og alle som har stått på for gjenåpning.

Barneverntjenesten trenger besøkshjem

Bor du i området Koppang - Elverum - Hamar og kunne tenke deg å være besøkshjem?

Håndhygiene og hostevaner – råd og informasjon

Håndhygiene og gode hostevaner er viktige smitteverntiltak som bidrar til å forebygge smitte mellom personer.

Søk tilskudd til løypekjøring - frist 15.januar

Til kontaktpersoner og andre med ansvar for løyper til allmenne for mål. Det er også i år avsatt midler til løypekjøringstilskudd i vedtatt årsbudsjett.

Behandling av korona med tabletter

Hvis du har høy risiko for å bli alvorlig syk av korona, kan det være aktuelt at du får behandling med tabletter. Tablettene, som heter Paxlovid, reduserer risikoen for å bli alvorlig syk. Det er viktig at behandlingen med tabletter starter tidlig. Hvis du har høy risiko for å bli alvorlig syk og får luftveissymptomer, bør du teste deg for korona.

Sollia barnehage trenger tilkallingsvikarer

Kommunedirektøren avslutter arbeidsforholdet i Stor-Elvdal kommune

Kommunedirektøren sendte i dag alle ansatte et brev angående sin arbeidssituasjon og oppsigelse av sin konstituering som kommunedirektør. Se teksten nedenfor.

Økonomiplan 2023-2026 med årsbudsjett 2023 - Høringssvar

Økonomiplan 2023-2026 med årsbudsjett 2023 legges ut på høring.

Snart tid for vannmåleravlesning

Nå er det snart tid for årlig avlesning av din vannmåler. Du vil motta varsel om avlesning på SMS eller avlesningskort pr. post. Vi trenger din avlesning for å avregne rett vann- og avløpsgebyr.

Tilskudd til forebyggende trafikksikkerhetstitak i 2023

Innlandet fylkeskommune vil også i 2023 gi tilskudd til forebyggende trafikksikkerhetstiltak i regi av frivillige lag og organisasjoner, og kommunene. Ungdom, unge førere, innvandrere, MC-førere og eldre trafikanter er prioritert.