Høstferieaktiviteter i Trysil og Elverum

Er du mellom 13 og 18 år og har lite å finne på i høstferien? Nå har du sjansen til å bli med på rafting i Trysil eller LAN i Elverum.

Rafting i Trysil

Program

Ungdommene som får plass, møter opp hos Trysilguidene i Velkomstvegen 31 i Trysilfjellet.

Trysil kommune sørger for nødvendig transport i Trysil. De andre kommunene sørger for skyssen til og fra Trysil for sine deltakere.

Etter raftinga blir det pølsegrilling.

Påmelding

Ungdom i alderen 13-18 år som har lyst på en fresk og litt våt dag i høstferien, melder seg på mellom 21. august og 15. september. Vi tildeler plasser i uke 39.

Melder det seg flere enn 50 per dag, blir det loddtrekning om plassene.

Påmeldingsskjema

Påmeldingsfrist 15. september.

Arrangører

Høstferieraftinga er et ledd i den regionale ungdomssatsinga 2023 som Sør-Østerdal interkommunalt politisk råd inviterer til i samarbeid med kommunene Trysil, Engerdal, Åmot, Stor-Elvdal, Elverum og Våler og Innlandet fylkeskommune.

LAN i Elverum

I høstferien, uke 41, arrangerer Elverum kommune LAN (datatreff for ungdommer) i Elverumshallen. Dette er en del av den regionale ungdomssatsingen i Sør-Østerdal og kommunene Elverum, Våler, Åmot, Stor-Elvdal, Engerdal og Trysil.

Det blir morsomme konkurranser og turneringer i flere spill. Endelig program og mer informasjon legges ut i informasjonsskriv i Spond, hvor du melder deg på.

Info og påmelding

Sted: Elverumshallen, Torggata 18, 2408 Elverum
Tid: Mandag 09. oktober kl 12.00 – onsdag 11. oktober kl.12.00
Antall plasser: 200
Alder: 13 - 18 år (Fra året du fyller 13 år)
Pris: 100 kroner
Påmelding: Via Spond med gruppekode RRSWZ, eller følg lenken: https://group.spond.com/RRSWZ
Din påmelding bekrefter at du som deltager har lest og akseptert reglene for arrangementet. Dette finnes i informasjonsskrivet på Spond.