Anleggsarbeid i Nedre og Øvre Båsrøstvei fra mandag 14. oktober

Stor-Elvdal kommune skal høst/vinter anlegge nye vann- og avløpsledninger mellom Øvre og Nedre Båsrøstvei og langs deler av Nedre Båsrøstvei. Arbeidet starter mandag 14. oktober og vil pågå i flere uker. Anleggsarbeidet vil midlertidig stanse i vinter inntil ny pumpestasjon blir levert til våren.

Det vil til tider være redusert fremkommelighet i Nedre og Øvre Båsrøstvei og det vil bli skiltet omkjøring når det vil bli behov for det.

Følg med på skiltingen i krysset der Storgata splittes i Nedre og Øvre Båsrøstvei.

Noen abonnenter vil i kortere perioder være uten vannforsyning når nye ledninger skal kobles sammen med eksisterende. Dette vil bli varsles via SMS på forhånd.

Tronfjell Maskin AS er vår graveentreprenør, og arbeidet vil hovedsakelig foregå i ukedager fra mandag – torsdag i tidsrommet kl. 07 - 19.

Har spørsmål til prosjektet, ta kontakt med Stor-Elvdal kommune ved Ruth Marie Nymark på epost: ruth.marie.nymark@stor-elvdal.kommune.no  eller mobil 92 45 28 30.

Kart over anleggsområdet i Båsrøsta - Klikk for stort bildeAnleggsområdet i Båsrøsta SEK